Direktlänk till inlägg 29 november 2010

29/11-10

Av wallin - 29 november 2010 13:53

då varre månda igen.. nyss vare nere på stan i ume

& kika runt litte, tog bilen ner & de gick hu bra som helt

för att vara första gången ma kör i ume..


(fast ma havöre här så många gånger)


va på ica förrut & köpe lussekatter & mjölk som ma ha vräkt i se

 & snart skaa ma färao hämta saga & mollydagis


busungan mina.. vill inte fara hejm imorrn.. men måste

ha ju moa & simpan hejma på T som ma vill gosa me


näeh gära sig klart föro fära..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wallin - 21 oktober 2012 22:35

Demolerings time mä bror idag Plus att de har komme snö.. Jävlaskit! Tur Ma ha hett på vinterdäcka.. Not! Bli väll om snön ligg kvar, kanske.. En annan sak som är bra, är att de är int långt kvart tä forum nu! Yeeyyy ...

Av wallin - 20 september 2012 22:38

Av wallin - 17 september 2012 21:01

Livet är hårt mot dom hårda.. Men måste de vara hårt hela tiden? ...

Av wallin - 22 juli 2012 01:12

Ligger fortfarande vaken.. Kan bero på att Ma sov te 4 idag, vilken kan ha med att göra att Ma vaknade vid 5 & inte kunde somna om förrän vid 8, jättetoppen! Men men shit happens.. Japp så nu ligg Ma här & provar ny appen för bloggning i mobilen, får...

Av wallin - 19 april 2012 12:05

Dagen vart förstörd när Ma läste Aftonbladet imorse om att EU kan ta bort SNUSEN! & om dom gör d så kommer mitt liv vara slut! Plus att halva Sverige kommer löpa amok! TA INTE BORT MITT ÄLSKADE SNUS! Då kommer jao DÖ! Eller rättare sagt mitt abstinen...

Ovido - Quiz & Flashcards