Alla inlägg under oktober 2009

Av wallin - 5 oktober 2009 18:02

ja tro ni att ma lyckades & somna under dagens gång..

näeh de gjorde ma ju inte, haha

måste vara nå allment fel på mig, men men

då va ja ju inte helt hundra helle :P


vare på arbetsförmedlingen idag & prata om min framtid..

(eftersom att ma ha blive arbetslös)

vilket inte lädde nån vart,

sitta & tala om saker som ma redan visste.. huvva


halle ha vare & hälsa på idag, så att ma fick syta bebis (:

(jimmy klagade som vanligt på ingenting)

efter en stunn så gick halle & jimmy på ica för & hyra film - watchmen

totalt värdelös film som ma inte hängde me i på 2h 30min..


så nu sitte ma & väntar på att svenska hollywoodfruar ska börja

så att ma kan driva litte me dom hihi

 

Av wallin - 5 oktober 2009 07:37

yes mitt första inlägg.

hade lite att gö, så tog & gjorde en blogg

kunde inte sova inatt pga fullmånen

 

förut så kunde ma sova som en stock,

men inte längre..

låg & vre o vände på mig minst i 3h innan ma gav upp

men men lika gla är ja för de.

på se hu ma lyckas me & ha en blogg

de lär nog gå fit ska ni se

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards